zondag 28 juli 2013

weer naar Orlando

vandaag ging jammer genoeg al heel erg vroeg de wekker (7uur al , om 8uur moesten we jammer genoeg het schip al verlaten en om half 8 moesten we nog gaan ontbijten) we maakten ons klaar , genoten van een ontbijt en namen met veel pijn in het hart afscheid van de Disney Dream , want een dream was het echt wel! Hier komen wij zeker weer terug! Al zal het de volgende keer langer zijn dan 3 dagen.

Gelukkig hebben we nog een weekje Orlando voor de boeg , anders was ik echt in tranen uitgebarst vrees ik. Bij port canaveral namen we een busje dat ons opnieuw bracht naar enterprise waar we weer een midsize SUV hebben gehuurd... deze keer mochten we niet kiezen maar wees de alamo-mevrouw ons onze auto aan , wie onze blog al langer leest zal nu even hard lachen als dat wij toen deden... look for yourself :)

Hierna onze weg gezet naar St Augustine , een dorpje wat nog op ons lijstje stond om te doen. We kwamen aan en parkeerden ons in een parkeergarage , zo stond de auto goed fris en in de shaduw , we wandelden door de gezellige straten en in George street keerden we echt terug in de tijd. Heel gezellig gemaakt allemaal!

milestone

city gates

oldest wooden school in the US

oude marktplaats

Hierna even gewandeld naar het Castillo San Marcos , maar het begon op dat moment zo bloedheet te worden dat we niet zo lang zijn gebleven en het eerste het beste restaurantje zijn binnengegaan om iets te drinken en van de airco te kunnen genieten. We aten een pizza en gingen rustig weer naar de auto om onze rit naar Orlando in te zetten.

afkoelen!

We kwamen rond 5uur aan in ons hotel voor deze week , het Westin Imagine wat we ook weer hebben geboekt/geboden via Priceline en opnieuw waren we heel positief verrast! Het zijn hele leuke kamers met een eigen keukentje en zithoek , ook hebben we (voor de eerste keer deze reis) een kingsize bed en we hebben zelfs een terrasje met een heel mooi uitzicht!

uitzicht

uitzicht beneden

We namen rustig de koffers uit en besloten om vanavond te gaan eten in Manny's chophouse , ook al veel over gehoord maar we waren er zelf nog niet geweest. Dat was een beetje in ons nadeel want eens daar aangekomen waren er veel mensen , heel veel mensen! We kregen en paiger en moesten ongeveer een uur wachten , gelukkig konden we wat drinken aan de bar , we genoten van alles rondom ons en het uur ging vlug voorbij! We aten rustig wat (het was natuurlijk weer veel te veel , dus namen we bijna de helft weer mee in een doosje- al een geluk hebben we een microgolf op de kamer!) en reden toen weer rustig naar het hotel.

Morgen gaan we eerst en vooral uitslapen , de korte nachten en vele vroege ochtenden beginnen door te wegen , dus morgen rustig aan , we gaan eens een kijkje nemen in de outlets en Florida Mall , 's avonds gaan we een wandelingetje doen rond Boardwalk Disney.

Slaap lekker , en tot morgen!

1. Wat een verwennerij op de cruise zeg. Nu nog heerlijk een weekje genieten in dat mooie hotel, ziet er prachtig uit zeg. Leuk dat jullie in St. Augustine geweest zijn daar willen wij binnenkort ook heen. En Manny's mmmmmm kan niet wachten. Veel plezier.

2. Mooi hotel zeg!! Ennuh Manny's 1 van onze favorieten. Volgende keer even eerst bellen voor call ahead seeting scheelt best veel hoor.
    Have Fun!!

3. Na de geweldige cruise, nu nog even afkicken, dat moet gaan lukken in dit hotel,enjoy!